Ervaar werken bij Beter Bed
in deze Employer Branding film

Een kijkje in de keuken zegt veel meer over je organisatie dan een standaard vacaturetekst. Een Employer Branding film is daarom dé manier om kandidaten te overtuigen om bij jou te komen werken.

Video afspelen

Klant

Beter Bed

Techniek

Film

Jaar

Employer Branding film

Beter Bed is altijd op zoek naar nieuw talent. Om de vacatures snel in te vullen, is Phil & Flo gevraagd om mee te denken over de inzet van video. Met een Employer Branding film bereiken we de doelgroep op een onderscheidende manier.

We geven een sfeervolle blik over de organisatie, dagelijkse werkzaamheden, maar ook de pauze en activiteiten na het werk. Met een mix van beelden van de werkvloer, interviews met huidige werknemers en passende muziek, ervaar je het werken bij Beter Bed en enthousiasmeren we kandidaten.

Video afspelen
Een werknemer die een boormachine gebruikt

Echte werknemers aan het woord

Wie kan er beter vertellen over hoe het is om bij jouw bedrijf te werken, dan de werknemers zelf? De kijker, de ideale kandidaat, moet zich kunnen herkennen in de werknemers in de video. In een Employer Branding film laten we daarom echte mensen — werknemers en collega’s — aan het woord. Zij vertellen over het leukste aan hun baan bij Beter Bed.

Video van twee mannen en een vrouw die met een kop koffie aan een tafel praten.

De juiste sfeer en een écht beeld van de organisatie

Tobias en Jeffrey vertellen je alles over hun baan bij Beter Bed. Zij nemen ons mee in hun werkdag, waarbij we in het magazijn, onderweg naar én bij de klant thuis toffe beelden schoten.

Belangrijk was om goed naar voren te laten komen wat voor profiel de geschikte kandidaat heeft: service- en klantgericht, een aanpakker, samenwerker en iemand met eigenaarschap.

Video afspelen

Vergelijkbare projecten

Werken als Anios bij UMCG