Ervaar werken bij Beter Bed
in deze Employer Branding film
Een kijkje in de keuken zegt veel meer over je organisatie dan een standaard vacaturetekst. Een Employer Branding film is daarom dé manier om kandidaten te overtuigen om bij jou te komen werken.
Klant
Beter Bed
Techniek
Film
Jaar
Employer Branding film
Beter Bed is altijd op zoek naar nieuw talent. Om de vacatures snel in te vullen, is Phil & Flo gevraagd om mee te denken over de inzet van video. Met een Employer Branding film bereiken we de doelgroep op een onderscheidende manier.
We geven een sfeervolle blik over de organisatie, dagelijkse werkzaamheden, maar ook de pauze en activiteiten na het werk. Met een mix van beelden van de werkvloer, interviews met huidige werknemers en passende muziek, ervaar je het werken bij Beter Bed en enthousiasmeren we kandidaten.
Echte werknemers aan het woord
Wie kan er beter vertellen over hoe het is om bij jouw bedrijf te werken, dan de werknemers zelf? De kijker, de ideale kandidaat, moet zich kunnen herkennen in de werknemers in de video. In een Employer Branding film laten we daarom echte mensen — werknemers en collega’s — aan het woord. Zij vertellen over het leukste aan hun baan bij Beter Bed.
De juiste sfeer en een écht beeld van de organisatie
Tobias en Jeffrey vertellen je alles over hun baan bij Beter Bed. Zij nemen ons mee in hun werkdag, waarbij we in het magazijn, onderweg naar én bij de klant thuis toffe beelden schoten.
Belangrijk was om goed naar voren te laten komen wat voor profiel de geschikte kandidaat heeft: service- en klantgericht, een aanpakker, samenwerker en iemand met eigenaarschap.