Branding en webdesign duurzame sector
Een aantrekkelijke website en productvisualisatie van DMT’s producten en markten om de passie voor biogastechnologie te vergroten.
Vooruitstrevende bedrijven zoals DMT Environmental Technology begrijpen de kracht van sterke digitale aanwezigheid op gebied van duurzame energie. Samen hebben we hun website en andere digitale producten naar een hoger niveau getild. Het doel? Niet alleen een aantrekkelijke website creëren, maar ook de trots van DMT’s producten en markten laten zien, en de passie voor biogastechnologie vergroten. Niet alleen in Nederland, maar voor heel Europa, Azië en Amerika.
De uitdaging
DMT wilde een website die niet alleen mooi is om naar te kijken, maar die ook de kernwaarden van het bedrijf weerspiegelt: duurzaamheid, innovatie en toewijding aan biogastechnologie. Daarnaast wilden ze dat de website meer in stijl zou liggen van hun visuele identiteit. Niet meer dan logisch en heel belangrijk, vinden wij.
Onze oplossing
In nauwe samenwerking met DMT hebben we de website ontworpen, gebouwd en gevuld met nieuwe content, waaronder ook herschreven teksten in heldere taal, zodat het alle informatie vragen die een (potentiële) klant heeft, beantwoord worden. Daarnaast is de Career website ook in een nieuw jasje gegoten, zodat potentiële nieuwe werknemers weten wat ze kunnen verwachten bij DMT én wat van hen verwacht wordt. We hebben ervoor gezorgd dat de stijl van de website consistent werd doorgevoerd in alle digitale producten, zoals films, 3D-animaties en graphics.
De resultaten
De vernieuwde website en digitale producten van DMT zijn een ware weerspiegeling geworden van de missie en waarden van het bedrijf. Ze nodigen bezoekers en potentiële nieuwe werknemers uit om deel uit te maken van de missie van DMT en tonen duidelijk de toewijding aan duurzaamheid en innovatie. De producten van DMT hebben prominente plaatsen op meerdere plekken op de website gekregen. En ook het onderdeel Service komt als belangrijk onderdeel duidelijk terug. Deze digitale transformatie heeft niet alleen de trots van het bedrijf vergroot, maar heeft ook bijgedragen aan een sterker merkimago en een grotere aantrekkingskracht op klanten en talent.
Wat dit betekent voor jou
Als bedrijf dat streeft naar groei en succes, is het essentieel om een sterke digitale aanwezigheid te hebben die de kernwaarden van je bedrijf weerspiegelt. De case van DMT laat zien hoe een gecoördineerde digitale transformatie kan leiden tot een verbeterde merkidentiteit, meer betrokkenheid van klanten en een grotere aantrekkingskracht op talent.
Ben je geïnspireerd door dit succesverhaal en wil je ook jouw digitale aanwezigheid naar een hoger niveau tillen? Neem contact met ons op om te ontdekken hoe we je kunnen helpen!