Branding bureau
In de huidige markt met veel keuze voor bedrijven, is het belangrijk dat je je goed onderscheidt van de concurrent. Je wilt tenslotte dat prospects voor jou kiezen. Dit doe je met goede branding. Een goede branding strategie brengt de waarde van jouw bedrijf beter naar voren. Elk bedrijf heeft namelijk een eigen verhaal, visie en waarde. Maar hoe creëer je een goed brand?
Missie en visie
Allereerst is het goed om in kaart te brengen wat jou als merk of bedrijf uniek maakt. Vraag jezelf af: Wat doe je? Waar sta je voor? Voor wie doe je het? Hoe wil je dat anderen over jou praten? Met het beantwoorden van deze vragen vorm je de missie en visie van je bedrijf. Vervolgens gaan we kijken hoe we deze het best kunnen overbrengen op je doelgroep.

Helikopter view
Om je missie en visie over te brengen op je doelgroep, moet je weten wie je doelgroep is en wat er bij hun speelt. Met jouw product of dienst wil je hun pijnpunten wegnemen, maar dan moet je wel weten wat deze zijn. Wij helpen je om hierachter te komen door een persona op te stellen, dit karakteriseert jouw ideale klant. Daarnaast maken we een concurrentieanalyse en kijken we naar marktontwikkelingen en trends om een sterke positie in de markt voor te bereiden.

Een goed brand
Straalt jouw merk uit wat je wilt uitdragen? Slaat het aan bij je prospects? En is deze visuele identiteit onderscheidend van je concurrenten? Voor een goede branding kijken we naar een passend logo, passende kleuren, lettertypes, herkenbare elementen en beelden. Al deze onderdelen vormen de basis om je merk sterk te positioneren op de markt. Wil je aan de slag met (nieuwe) branding om jouw merk te versterken? Neem vrijblijvend contact met ons bureau op.
