Story

Branding is het vertellen van een eerlijk verhaal. Daarbij zijn details belangrijk. De woorden die je gebruikt, de kleding die je draagt en wat er op je bord ligt. Als animator ben ik daar als geen ander op gefocust. Elk beeld in een animatie moet raak zijn. Dat botst soms met de strakke deadlines maar vormt tegelijkertijd de uitdaging.

Achtergrond

Ik ben gekomen waar ik nu ben omdat anderen hun kennis met mij hebben gedeeld. Zoals Stichting Topaze uit Den Haag, het Grafisch Lyceum Rotterdam en Academie Minerva in Groningen. Dat delen van kennis is nog steeds de basis van mijn werk. Het beste resultaat bereik je samen en dat vraagt tijden energie van zowel ons team als van onze opdrachtgevers. Een mooi voorbeeld van een leuke opdrachtgever is Andrea Kruis. Het is ons samen met haar gelukt om drie fantastische animaties voor Den Hartogh binnen het gewenste tijdspad af te krijgen. Dat was waanzinnig gaaf en echt een team effort!

Beeldtaal

Beeldtaal kent geen grenzen maar ademt ook de tijdgeest. Ik vertaal het verhaal van anderen in beelden. Daarom luister ik tijdens een creatieve sessie altijd heel goed. Naar wat er gezegd wordt maar vooral naar wat er niet gezegd wordt. Daarna ga ik er samen met mijn collega’s voor zorgen dat wij een unieke productie afleveren.